رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی علمی و منطقی است که نزدیک به توانبخشی بیماران است. برای آن دسته از بیمارانی که از بیماری مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند، تغذیه متعادل می تواند انرژی کافی را برای آنها فراهم کند. در این تابستان گرم، چه نوع از مواد غذایی مناسب برای آنها است؟ برخی از افراد گفت: جو دو سر غلات و شیر بهترین انتخاب این است که درست است؟

بر اساس برخی از تحقیقات، متخصص تغذیه نشان داد که جو دو سر یک انتخاب خوب برای بیماران است. جو دو سر در انواع بسیاری از تغذیه غنی و انرژی های آن را می توانید برای مدت زمان طولانی طول می کشد، پس از آن می تواند انرژی پایدار و به اندازه کافی برای آنها فراهم می کند. این می تواند اطمینان بیماران CKD یک زندگی بهتر است. علاوه بر این، کربوهیدرات و فیبر موجود در آن می تواند حرکت دودی روده ترویج، بهبود دفع مدفوع و کاهش شرایط از سموم در بدن تجمع می یابد. اگر جو دو سر را می توان با تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر، و برخی از میوه های تازه و سبزی خوردن، که بهتر خواهد بود.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به ویژه بیماران اورمی، بهترین روش سم زدایی است که برای حفظ اجابت مزاج طبیعی است. اما در فصل تابستان، با آب و هوا دریافت داغتر و داغتر، بیماران مبتلا به برخی از علائم مانند آسان به تشنگی و خشکی و مدفوع سخت به نظر می رسد، هر دو آنها را بد به سلامت آنها می باشد. به طوری که آنها باید برخی از فیبر خام در زمان است که این علائم در برخی از درجه ای از بین بردن اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، در تابستان داغ ترین فصل است، حتی فرد عادی بسیار آسان است به سقوط ناراحت کننده است، بنابراین کارشناسان توصیه می کنند بیماران CKD باید یک نور و رژیم غذایی سالم نگه دارید، که می تواند به آنها کمک کند تا از طریق این تابستان را با خیال راحت.

از مطالب فوق، ما می دانیم که جو و شیر می باشد بهترین انتخاب برای بیماران CKD در تابستان. اما این به این معنی نیست که آنها می توانند غذاهای دیگر مصرف نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب 





:: برچسب‌ها: CKD، جو و شیر، رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: